Morgon, Dag, Kväll

 Hej

I morse gick jag upp 7.20 fast det var lördag! Min lillebror skulle ha innebandy match sedan gå på laserdome kalas. Medans han var på laserdome kalas gick jag, mamma och pappa i stan. Först gick vi till espressohouse och mamma och pappa beställde Mocha Latte. Jag smaka också de är Fett Gott! Sedan gick vi på stan det var jättekul. Vi år lunch hemma pyttipanna med ägg och ketchup. Men jag åt inte jättemycket för jag blev lite mätt min en hallon och kademumma muffin som jag mamma och pappa delade på på espresson house. Det var såååå god! I kväll har min bästis sova över fest vi blir inte så mång men ett par tror jag! I <3 you Lina!

Kärlek D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0