En dag i skolan igen

I dag var det skola IGEN. Men som tur var hade vi sov morgon till 9.30  så det var bra!
Jag var väldigt mycket med catha och Sanna i dag. Eftersom Beata nästan bara var med Ebba och de bara sprang i väg.
Men Catha är juh jättesnäll. Beata behövde mig när hon ville ha någon att gå till rimi med. Men först sa jag att jag kanske inte kunde. Sen bytte vi platser i klassrummet och jag och Beata hamlade brevid varann. Så då sa jag att jag kunde ta en senare buss till tennisen så jag kunde föja med henne till rimi men då skulle hon inte dit utan hem med Frida typ.
Jag gick med Andrea till nora torg och vi var där sedan följdes vi typ hem och sedan gick jag till busshållplatsen och hon hem. Sedan åkte jag till tennisen. Annie var där jag har tur som har Annie. Vårat tjejsnack är bäst i världen jag har typ berättat saker för dej som jag aldrig berättat ens för Lina. fast det skulle jag kunnat gjort men Lina och jag pratar inte riktigt om samma saker. Jag har typ A BIG SECTRET som jag inte kan berätta för någon!!! inte ens för Annie. Jag är typ kär...... i vem säger jag absolut inte.

Vi hörs Kram Disa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0