Let´s dance!

Hello,


Idag har varit en ännu ganska ointressant dag. Jag var i skolan som vanligt!
Sedan var jag på tennis träffade Annie och Astrid som också var där!
Sedan efter den åkte jag hem och duschade sedan åkte hela familjen till
täby där vi först gick i centrumet sedan skulle jag på magnetrönken. För er som inte vet
så skadade jag foten i december på en innebandy match jag rönkade den då men de hittade typ inget
så de sa att jag skulle på magnetrönken där man kan se inte bara ben utan mycket mer.... Man var tvungen att ligga
helt stilla och så åkte man in i en stor maskin. Jag fick ligga där i en kvart. jag fick ha hörlurar på mej för att det lät så högt det var musik i lurarna.  Hela jag typ vibbredade. Dels för att jag var nervös för jag har aldrig gjort det här förut. Sedan såg jag en fin väska på glitter i centrumet!. Men mamma tyckte typ inte att jag behövde det, och så hade de stängt. Sedan åkte vi hem och nu tittar jag på Let´s dance. Det missar ni inte va?? Blondinbella är juh med!!

Puss Disa

Ps. Jag ursäktar för inga bilder på ett tag det är för att jag inte kan ladda upp bilder från mobilen för tillfället. Men jag ska prova om en stund det kanske kommer upp lite bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0