lör,sön,mån

Nu har jag inte skrivit på typ 3:a dar. Sry!!!
Men nu är jag i gång i gen!

Lördag:
Jag spelade lite tennis med familjen. Jag och bror gick till affären och köpte lördagsgodix. XD Fast det var ju skönt med en promenad också. Det hände inte så mycket på lördan fackstiskt!!!

Söndag:
Jag och mammi åkte till mörby först när brorsan och pappa var och åkte skridsor.
Sedan åkte jag till täby där vi skulle vara matchvärdinnor åt en täby agelsmatch.
Jag och Johanna stod i kassan första perioden sedan kollade vi bara på matchen. Det var LYX eftersomde andra hade saker att göra i andra och tredje också. Men vi behövdes ju ingenstans!! Sedan kom pappa och hämtade mej så åkte vi och kolla på brosans innebandymatch. Sedan hade min kusin fyllt år så vi åkte till dem och fira lite. Sen åkte vi hem!!! Jag plugga till kina frågesporten på måndan!!!

Måndag:
Kina frågesport gick bra faktiskt! Efter skolan gick jag och Beata till mörby.
Sedan skulle jag på tennis. Det gick bra både Annie och Astrid var där. Vi fysade
efteråt. Sedan kom jag hem åt middag och sedan kolla på Trollkarlarnas hemligheter typ.
(innspelat från i går) sedan har jag trännat till provet i mrn!!

Lots of Love

Disa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0