Tbs

Nu är jag tillbaka. Jag kom ju hem i söndags då orkade jag inte.
I går hade jag brottom! Så i dag skriver jag. Det var så himla kul på åland.
Jag och Annie flummade runt typ hela tiden förutom när vi hade match. JAG VANN MIN MATCH över ANNIE. Det har inte hännt på länge!! Både jag och Annie vann alla matcher utom 1, hon förlora mot mej och jag förlora mot nån norrtälje tjej!
Men de fick gå på game skillnad för båda lagen går på samma plats med samma poäng, då hade dem mest game :( Så vi kom trea och dem tvåa. Men det var okej ändå. Det var min bästa plasering på åland hittills. På båten hem köpte jag i taxfree. HeHe:) Och Bernt frågade om jag ville börja spela en gång till i veckan! SÅ KLART JAG VILLE DET. Jag var bara tvungen att kolla hemma först och det gick!!! Så nu tränar jag lika många gånger i veckan som Annie!!

Skriver i mrn Puss Disa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0